Onsdag

Hård kväll. Kidsen har varit helt omöjliga .. lyssnar inte, ignorerar, bråkar med varandra, skvallrar på varandra. HERREGUD! Straffet? Ingen godnatt saga och dom fick lägga sig en halvtimme tidigare. HA! Det ska dom ha.

Iaf, idag är det första dagen jag har känt lite hemlängtan. Kanske har något att göra med att barnen varit jobbiga. Men jag och Emma tummade på att hon inte skulle vara så imorn. Får väl se hur det går.

MEN, idag köpte jag mig ÄNTLIGEN en ny kamera :) Hur nöjd som helst!
Emma, nu kommer bilderna du ville jag skulle lägga upp!



Min übermysiga säng.



Mitt rum då.





Mitt rum då.



Kameran jag köpte idag!











Knäppkatten Gepetto som bits varje gång man klappar han på ryggen men inte på huvet..



Nala the princess, enligt Jen.. Min värd mamma.



Finnigan the troubledog, enligt Jen.








Så ser då huset ut.. Det mesta av det.


Natti!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Vilken underbar säng! Jättefint du har det hos familjen.

2011-11-02 @ 19:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0