Lördag

Har haft en oerhört trevlig dag idag men märkligt slut.

Den började med att jag åkte ner till Golds Gym med Jen för att skaffa gym kort. SJUKT billigt! 20 dollar i månaden .. vilket motsvarar ungefär 170 kr/månaden. Hur najs är inte det?! Iaf så sprang jag i 20 min typ och förvånande nog så gick det ganska lätt, men mina ben är som spaghetti nu :) skön..t.

Efter gymet åkter jag till Sara i Brewster och joinade hennes värdpappas företagsfest/halloween party. Vi gick på skattjakt och gjorde halloween pumpor :)

Sedan åkte jag och Sara till Danbury för att kolla på Saras värdfamiljs son Jacob ha en konsert med hans band. Värsta american feeling känslan.

SEDAN börjar det märkliga.
Jag och Sara bestämde oss för att äta ute så vi hittade en mexikansk/spansk restaurang. När vi gick in var det BARA mexikanare. Alla tittade på oss. Vi beställade och det visade sig att Sara inte gillade hennes mat alls, så hon bestämde sig för att inte äta alls. Haha! Och när vi satt där och pratade i lugn och ro såg jag någon/några kom ut ifrån köket och gå mot oss. Det visade sig vara SIAMESISKA TVILLINGAR på språng!
Jag vart helt paralyserad typ och viskade till Sara att vända sig om.
De gick förbi oss och mot det bord där deras familj satt. Dom här siamesiska tvillingarna var kanske bara 9, 10 år gammal och hade alltså ett par ben och två överkroppar. Det var helt SJUKT att se alltså. Man har ju sett det på tv liksom men att se det i verkligheten vara bara för mycket.. Trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle få se siamesiska tvillingar. Helt galet.

Iaf, efter det skjutsade jag hem Sara och kunde knappt bärga mig att få berätta för Jen och Rob. 

 



Pumpan jag och Sara gjorde. Vi kom iaf tvåa.



Sara!



Nöjd tjej. Efter att ha sett siameiska tvillingar?



Natti


Kommentarer
Postat av: mamma

Oj! Jag skulle vilja se din blick där när du förstod att det inte stod rätt till med den/dem där personerna.. hahahha!!!

2011-10-25 @ 11:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0