Loong day

Idag har det varit fullt upp hela dagen. Klev upp sisådär halv 7 imorse. Fick köra Katie till skolan och sedan skulle Rob hjälpa mig att öppna upp ett bank konto. Men ack så komplicerat det var. Jag kunde inte öppna upp ett konto förrän jag har ett social security number. Så jag måste FÖRST fixa det och SEDAN öppna upp konto. PLUS att det kräva MASSA pappers arbete för att fixa ett social security number också. Puh. Jag och Rob ska iaf till ett social security office och fixa det där nedrans social security number på torsdag i Danbury.

SEDAN öppna upp konto där jag kan hålla min lön i säkert förvar. MAHA

Iaf, så efter att vi pratat med banken hämtade vi upp Katie från skolan vid halv tre tiden och sedan mötte vi upp Emma nere vid vägen när hon kom med skolbussen. Och ikväll har det varit rena rama djungeln här. Katie har ena studen grinat andra stunden skrattat. Emma har haft time out ett antal gånger och läggdags ska vi inte ens prata om. Och idag fick jag reda på att på torsdag åker Rob och Jen till Florida och blir borta tills på måndag så jag får vara själv med dom här vildingarna till fredag eftermiddag för då åker dom till mormor och morfar. SÅ jag får vara ledig i helgen vilket känns skönt. Helt galet att dom redan suger musten ur en. HHA

Men men, det jag tycker är mest jobbigt är att det känns så weird och liksom bli arg och straffa andras barn. Men jag lär väl mig så småningom.

Ajja, nu är det off to bed och imorn är det nya tag!

DREAM AMERICA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0