Ledig

Puh, nu har jag lämnat av barnen hos morföräldrarna och nu är man ledig i helgen! Imorn ska jag förmodligen möta upp några andra tjejer i Brewster för glassätning :) sen kanske det blir lite shopping i Danbury!

Just nu lagar jag mat medan hundarna skrämmer skiten ur mig genom att skälla titt som tätt. Skitskraj att det ska komma en inbrottstjuv eller nått. Är en mästare på att skrämma upp mig själv också!

Ses när vi ses.


Jo, förresten inatt så åskade det tydligen och sådär vid 2 tiden kom Emma ner och knackade på min dörr. Hon var skiträdd och fick såklart sova hos mig då. Hunden Finnigan kröp ner under täcket vid mina fötter och Emma tätt brevid. Jag som har svårt att sova brevid någon annan, sjukt trött nu.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0