Fredag

De senaste två dagarna så har jag jobbat från 10-18 varje dag för Katie har varit sjuk så jag har fått ändra mina pass, men det har gått bra! Dock blir man lite småless efter att ha umgåtts med samma unge i 10 timmar på raken.

Ikväll iaf så hade Emma sin karategraduation. Typ en liten ceremoni för människor som uppgraderar sitt bälte.
Det var häftigt att se! Får mig att vilja börja med kickboxning igen :)
Efteråt så var det ett halloween party för dom små, det var lekar och sånt. Det var också ett knytkalas och det var HUR mycket götta som helst. Alla möjliga sorters olika cupcakes.

Nu är klockan 22.44 eller 10.44 PM som det är här och jag kollar animal planet. Sa nog lägga mig snart för imorn ska jag på spinning med min värdmamma Jennifer. Låt träningen börja! Ska satsa hårt på att träna nu. Då kanske jag slipper vara så fruktansvärt trött hela tiden.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0