Back home!

Nuså, nu är man åter hemma :) känns sjukt att säga hemma, men det är ju det .. kind of! För ett år åtminstone! Vi var i Mystic/Conneticut i helgen och vi hann med en del. Vi var till ett aquarium och såg en massa valar och pingviner. Sen såg jag en säl show för första gången i mitt liv, det var coolt :) Vi åkte båt och besökte ett historiskt museum. Det var kul! En annan sak jag blev förvånad över var att de betalade ALLT för mig, jag menar hotell, mat och inträde till de olika sakerna. Helt galet!
Barnen verkar gilla mig också, de ska hela tiden hålla hand och sitta brevid mig när vi ska äta. Urgulligt :) jag stortrivs!
Ikväll ska vi antagligen äta middag här hemma istället för ute och sen blir det väl att vila upp sig inför morgondagen. Denna vecka blir det mycket att lära sig och det jag är mest nervös över är körningen och att försöka hitta överallt. Men men, träning ger färdighet!

Pratade med mamma idag också :) det var skönt att få prata svenska och att få ventilera sig!

See you!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Så jäkla bra att du verkar ha fått det kanonbra! Du kommer snart att köra bil som värsta inbitna New york bon :) kram o sköt om dig!

2011-10-10 @ 23:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0