THANKSGIVING

På onsdag eftermiddag tog jag, Jen och barnen tåget in till NYC. Vi mötte upp Rob på hotellet och efter det gick vi till Radio City för att se Rockettes. HUR COOLT SOM HELST!









Dom hade riktiga kameler och får på scenen... (?)



Riktigt bra show. Efter den var slut så hörde vi på väg hem mot hotellet att någon uppträdde vid rockafeller center så vi tog oss igenom publiken och vilka såg vi? jo, Justin Bieber och Usher.. ganska komiskt faktiskt. Fick inte så bra bilder då vi var så långt ifrån men det är sant iaf.

Dagen efter det gick vi upp tidigt för att se thanksgiving paraden. SJUKT stora ballonger av allt från Svambob Fyrkant till Smurfarna till Jultomten. Fick även se gnarls barkley tror jag det var.



Fett mäktigt.

Vi åkte hem på torsdagkväll efter vi ätit middag med vänner till familjen. Idag är det fredag och jag har dansat just dance på wii med barnen. Imorn åker vi till NYC igen för lite shopping och annat kul :) See ya!

Natti











Kommentarer
Postat av: Emma

FETT mäktigt Jakobsson !!

Jag blir helt lyrisk.

2011-11-28 @ 08:29:20
URL: http://maerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0