Hi

I förrgår skypade jag med världens bästa Carlström :) Det var så skönt att få prata av sig lite!
Och igår förutom från mamma fick jag ett samtal ifrån Bali. Lite lustigt att man kan prata med folk seriöst över hela världen på skype.

Idag börjar jag jobba kl 14 och jag tänkte att jag skulle vara duktig och kliva upp imorse och åka iväg på bodypump men när alarmet ringde bestämde jag mig för att sova istället. Är ju lite mör i kroppen idag sen zumban och yogan igår. Hehe.

Bara TRE veckor kvar till Florida och DISNEYWORLD!! kan knappt bärgar mig! Jag kommer bli barn på nytt :)

Bye


Kommentarer
Postat av: nora & pappa

hej syster! här sitter jag på kontoret med pappa, har precis hjälpt honom med fakturor. ''han hälsar och tackar så hemskt mycket för det fantastiska och hjärtevärmande brevet från sin favoritdotter blalala'' säger han att jag ska skriva, hahaha :D nemen han blev iaf jätteglad och hälsar superduper mycket!! :) han kommer nog ringa någon dag framöver, så ni får prata litegrann :) vi saknar dig! <3 pusspuss

2011-11-18 @ 17:58:45
URL: http://noranicolina.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0