Hej Hopp!

Oh my gosh. Har inte uppderat på länge nu. Anledning? Strömavbrott, inget internet samt fullt upp. Och kanske lite för att jag inte orkat.

Iaf så den gångna veckan har jag gjort lite saker. Låter bilderna tala för mig. Orkar inte skriva ner allt, sån är jag. Lat.



Måndagen den 31 oktober firade vi Halloween såklart och eftersom jag inte hade något att klä ut mig till bestämade sig flickorna för att jag skulle vara en rockstar. Detta blev resultatet efter de rotat i min garderob. Coolt.



Emma var en vampyr och Katie batgirl. Cute.



Vi började dagen med att åka till Danbury Mall för trick or treating. Sjukt mycket folk så vi for hem ganska snabbt.



Vi for vidare till Jens föräldrar för middag. Vi gick trick or treating före såklart.



Folk tar Halloween allvarligt alltså. Dom klär ut sig och väntar på att barnen ska komma trick och treating. Vissa hus såg riktigt läskiga ut också.



Emma på karate.



Gick en två timmar lång promenad med Nala dagen efter snöovädret förra lördagen.





Fint väder.



Det är så lustigt att folk har amerikanska flagga utanför huset året runt. Tydligen har folk börja gjort det efter 9/11.



Hade fredagsmys med Sara.



Mina värdföräldrar var på Ikea igår och köpte då glögg :) nådigt glad!



Även ett pepparkakshus!



Och lite annat smått och gott.



Åkte med Ida till White Plains för lite shopping och Cheesecake Factory :)



Det var gooooooott.



Ida fick parkeringsböter. Jag tyckte det var lite roligt.



Vill ha. Vill ha. Vill ha. Vill ha. Vill ha. Vill ha.

Ja, det var då lite av vad jag gjort den senaste veckan. Jo, jag glömde säga att jag har varit på musjakt också. Har en mus i mitt rum som skrämde livet ur mig en natt så nu har jag 3 fällor i mitt rum men inget napp ännu. Sover för tillfället på Katies rum också. Detta är en DEMON MUS så jag vill inte sova i samma rum som den.

Skypade med morbror Lars idag också. Det var trevligt :) 
och Pappa? Kan du för guds skull fixa skype nån gång. Hur svårt kan det vara? GOD.

Nu filmis sen off to bed. Night!






Kommentarer
Postat av: mamma

Så roligt att läsa och se alla fina bilder du lägger ut gumman <3 Du verkar ha det gött och då är mamma nöjd.. pusssssss

2011-11-07 @ 12:33:31
Postat av: Emma

Hard Core Super Star - Jakobsson !!

Du ser ut att ha manat i en bra familj !

Hur är barnen ?



Massa Kramar Carlström

2011-11-08 @ 09:15:13
URL: http://maerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0