Date med NYC



Tog tåget in till NYC



Grand Central



Och eftersom Ida och Sofia var typ 2 timmar sen bestämde jag mig för att fixa en karta och sen strosa runt på egen hand, började såklart med Times Square.
















Hamnade i Central Park så småningom. Kände mig PRECIS som Carrie Bradshaw! Hade en egen liten date med NYC helt enkelt.











Besökte Disney butiken :) GRYMT





Sist men inte minst åkte vi lite taxi. Vart? Till svenska godisbutiken Sockerbiten såklart :)

Hade en superdag i city med trevligt sällskap och ömma fötter! Underbart :)

Bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tro inte alls att jag är avundsjuk !!!!!!!!

( Bara så där as mycket & vill åka sista minuten till dig nu )

2011-11-22 @ 13:27:30
Postat av: Vickan

2011-11-23 @ 10:47:22
Postat av: Vickan

Vad köpte ni för godis på Sockerbiten?

2011-11-23 @ 10:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0