Torsdag 12 januari 11.12am

Har tränat varje dag denna vecka så idag blir det "nästan" en vildodag. Ska på yoga ikväll.
Efter morgonrutinen, vilket innebär: göra och packa barnens lunch vilket består endast av penautbutter and jelly sandwich, göra frukost åt dom, få dom att klä på sig, borsta tänder och hår.. fick jag ett städ ryck. Dammsugade barnens rum samt mitt rum och fixade och donade. Nu väntar jag på att nån kul ska logga in på skype så jag får vara lite social, eller man kanske ska ta en nap?
Jag var på step igår med Patricia och jag förväntade mig ett bra pass men efter ca 15 min fick jag lov att avbryta och gå ut därifrån. Musiken var på tok för hög och volymen på instruktörens mikrofon var så hög så att varje gång hon pratade skar det i öronen. Varför ska dom jämt överdriva? Man blir inte mer peppad bara för att man har superhög musik. Irriterande utan dess like.

Ska gå tillbaka till mitt animal planet tittande.

HejDå


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej! Vad du är duktig med träningen, men trist att dom poppar sönder en del pass :( Du kommer att bli superfit om du fortsätter i den här takten! :) Lugnt på barnfronten? Får hoppas att dom sköter sig.

Hur är det med tån har den läkt? Ha det riktigt gott och hitta på en massa buskul :) Kram

2012-01-13 @ 20:18:58
Postat av: Ida

Hej!



Ja, jag har ju inte mycket annat för mig så jag får lov att träna :) haha!

Det är kanoners på barnfronten men jag menar dom är ju barn och bortskämda så man har det kämpigt ibland.

Tån har inte läkt än faktiskt. Det skulle ta 6-8 veckor så det är ju ett tag kvar :( men jag kan ha skor iaf!



Hoppas allt är bra med dig och familjen, hälsa dom!



Kram

2012-01-16 @ 01:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0