lazy sunday

Sitter just nu och kollar på supernanny tillsammans med en cholkadtårta.. känner mig för fet ibland.
Igår började jag 0700 och slutade 1300. Efter jag slutat följde jag med Jen och Katie till en bro som går över Hudson River och den låg i Poughkepsiee. Vi tog även med oss boxern Nala. Var så jätte fint väder så det var ur mysigt.
Efter vi kommit tillbaka åkte jag på gymmet. Sen kom Sara och vi kollade film och pratade till sena natten. Hon spenderade natten och efter hon åkt imorse bänkade jag mig framför datorn, skype och tvn, tillsammans med chokladtårta som sagt. En fet Ida sväller. Uscha.
Utsikt från bron
Vilken härlig dag!
Men det som är lite tråkigt är att allting här är så grått och betongigt. Fast det måste bero på årstiden, annars blir jag rädd. Jag vill ha grönt och blommigt!
Nu, åter tillbaka till supernanny. Lär mig en del där som är bra att använda mot mina bortskämda värdbarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0