Den gånga veckan

har varit tråkig. Jobbat, gått på gymet, sovit och varit fet är det enda jag gjort typ.

Fast igår skypade jag med Emma och det var hur mysigt som helst! Fick reda på en jobbig sak som hänt i hennes liv så jag hoppas och ber att allt kommer blir bra <3

Har även skypat med stackars pappa. Han har fortfarande inga framtänder så han skulle lätt kunna skrämma iväg vilket barn som helst. Men han ser bättre ut nu och om någon vecka ska han ta bort tandställningen, eller vad det är i munnen. Hoppas det inte dröjer länge innan han kan få nya tänder. Stackars pappa.

Idag var det meningen att jag skulle på bio men såg då att filmen skulle sluta efter min currfew. Men det menas att jag måste vara hemma 8 timmar innan jag börjar jobba så jag får en god natts sömn innan jag börjar ta hand om barnen. Så det blev då ingen bio. Får väl feta ner mig i överblivet julgodis och kolla animal planet. Kul liv.

Imorgon slutar jag klockan 13 så efter SKA jag gå på gymet. Gjorde inte det idag. Känner mig fet och lat.
Men det jobbiga är ju att jag inte kan löpa på löpbandet som jag vill. Lite svårt att göra det med en bruten tå. BRUTEN TÅ. Hur lyckas jag med det? Jag snubblade bara lite lätt över hundgrinden. Helt otroligt. 6-8 veckor ska det ta för den att läka dessutom. Kul. 

Ska väl gå tillbaka till mitt animal planet tittande och äta godis fettande. 

Peace.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0