:'(

Skypade med mamma idag och fick då reda på att min kära pappa ligger på sjukhus. Varför? Jo, han har nämligen blivit sparkad i ansiktet av en häst.

Enligt min farbror blev det som tur var inga hjärnskador men käken är sne och tänder lossnade. Han opererades när jag pratade med mamma, men ska prata med henne imorn igen för att se hur det gick.

Sån fruktansvärd otur alltså. Pappa som var så less på hästkörningen och ville dra ner på det och satsa mer på slakteriet. Han har ju ändå jobbat med det i tjugo år, också händer något sånt här. Suck.

Känner mig så sjukt hjälplös. Hoppas och ber att allt kommer ordna sig och att han blir helt återställd.

Älskar dig pappa <3

Kommentarer
Postat av: Vickan o Farmor

Vickan är hos mig o har visat mig din blogg ikväll, många fina bilder.

Jag har pratat med pappa i telefonen o han mår "bra" han blir kvar över helgen o ev några dagar till innan han får komma hem. Katten mår bra o jag o Ulrika ska göra lite jul till Björn Erik innan han kommer hem.

Kram jag längtar efter dig! Farfar hälsar åxå men han är ute i stallet som vanligt...du vet!

2011-12-02 @ 19:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0