Final decision

Efter att ha sovit på allt som hänt de senaste dygnet har jag nu bestämt mig för hur jag vill göra.

Jag tänker åka hem.
Jag känner inte för att hamna i rematch och börja lära känna en ny familj och börja om allting igen. Känner att jag inte har orken till det efter allt som hänt hemma. Jag vill hem och ta hand om min familj. Jag vill hem och fortsätta mitt liv.

Efter fyra månader här har jag lärt mig så himla mycket. Jag har fått mer insikt i hur himla bra sverige och sollefteå är. När det gäller allt från husbygge till hur rena kläderna blir efter man tvättat. Husen här är som pappershus och tvättmedlet och tvättmaskinerna tar inte bort fläckar för fem öre. Och allt däremellan är rent ut sagt sämre. 

Trots detta så är jag otroligt tacksam för att jag fått denna chansen. Trots att O'brien family betedde sig som de gjorde i slutet är jag ändå fruktansvärt tacksam för allt de gjorde för mig och för att de tagit mig till ställen jag aldrig trodde jag nånsin skulle få uppleva.

THANK YOU O'BRIEN FAMILY. DESPITE THE FACT THAT IT ENDED SO QUICKLY AND TRAGIC I AM SO UNBELIEVABLY GREATFUL FOR HAVING ME AND FOR EVERYTHING YOU DID FOR ME. THANK YOU.

Så, det slutade drastiskt och tragiskt men som sagt är det, det rätta för mig.
Så jag har bokat mitt hem flyg och jag flyger på söndag och är framme 18.10 på måndag, då landar jag på Arlanda och däifrån blir det nattåg hem.

Jag vill även tacka alla människor jag lärt känna här. Det har varit så otroligt roligt att lära känna er och jag hoppas att vi kan fortsätta hålla kontakten. Ni vet vilka ni är <3

Det här blir förmodligen mitt sista inlägg om jag inte lägger upp lite random bilder som ett fint avslut liksom. Time will tell.

Nu, av mot nya äventyr!

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0