Sådärja.

I söndags var det julafton här. På morgonen öppnade vi lite julklappar här hemma för att sedan åka till morföräldrarna för att fira vidare.



Gick ner en våning och fann detta. Sjukt.

Vi började med att äta brunch. Bestod av bagels med sylt och muffins.
Sedan öppnade vi presenter vilket tog 3 timmar. Sjukt.





Helnöjd.

Sedan relaxade vi några timmar och jag skypade med mamma. Sedan vart det middag. Kyckling, kalkon och faktiskt griskött. Efter middagen drog jag och kollade på bio. Haha! Kuljul. Men jag gjorde faktiskt hellre det än spendera ännu en minut med alla bortskämda skrikande barn. Det driver mig till vansinne.

Jag drog iaf på bio med Emma och Sara. Vi såg girl with the dragon tattoo. Med andra ord, den amerikanska versionen av män som hatar kvinnor. Och Sollefteås tågstation var med! Sjukt kul att se :) Den svenska versionen var iaf bättre.

Igår hade vi en proffesionell kock som kom hem till oss för att hjälpa oss laga en 5 rätters middag. Vi delade in oss i lag som skulle laga en av de fem rätterna. Jag blev såklart själv, men det gör ingenting för jag ägde.
Jag fick äran att laga Penne Pasta with Vodka Sauce. Mmm!





Vodka såsen. Jag är en mästare i köket.





Jag drack tonvis med glögg. Så sjukt gott.



Brasan vad tänd. Stor mysfaktor.



Efter den urgoda middagen blev det öppning av presenter. MER presenter.



Supersöta Fiona var också med. 

Idag har vi sorterat och rensat ur flickornas rum då det fick 116814 julklappar. Kvällen avslutades med att vi kollade på smurf filmen.

God Natt.


Kommentarer
Postat av: Emma

GAAALET många julklappar !

Vad fick du av Tomten ? :)

2011-12-28 @ 15:07:32
URL: http://maerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0