Lättnad

Har idag fått reda på att pappa kommer bli bra. Han opererades i 6 timmar ungefär och dom la plattor och sånt i ansiktet för att lappa ihop benen. Han har tappat 5 tänder och är svullen som en ballong för tillfället men kommer bli helt återställd.

TACK GODE GUD!

Älskade pappa, kan inte ens föreställa mig ett liv utan dig. Älskar dig, du är min trygghet <3

Bortsett från allt detta så rullar allting på som vanligt här. Barnen är sjukt bortskämda som vanligt och varje dag är ett battlefield. Men jag växer med dom för var dag.

Åker till Florida och DisneyWorld på söndag så när jag kommer hem har jag förhoppningsvis några roliga bilder och lite mer roligt att berätta om :)

Kommer bli gaaalet kul!

Nighty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0